Otevřené školení - ÚSPĚŠNÝ PRODEJ AUTOMOBILŮ

Školení je vytvořené na základě podrobného výzkumu všech faktorů, které berou v úvahu zákazníci při koupi automobilu. Jedinečnost školení tkví v hlubokém porozumění tohoto tématu, opření se o objektivní data získaná výzkumem a ve využití aplikace nejnovějších psychologických poznatků. foto: Thinkstock
foto: Thinkstock

Dlouhodobý proces probíhající v zákazníkově mysli (tj. faktory důležité v přednákupní části procesu) je završen vstupem do prodejny, kde se dále rozhodne, zda zákazník vozidlo skutečně zakoupí. Výzkumy potvrzuji důležitost osobního přístupu prodejce ve vztahu k úspěšnosti prodeje. Originalita tohoto školení tkví v zaměření se na rozvoj kompetencí osobnosti prodejce, které jsou klíčové pro úspěch v prodeji automobilu (faktory důležité v době nákupu automobilu), a také k ponákupním faktorům spotřebitelského chování (předání vozidla,CRM, servisních služeb apod.). Ponákupní faktory vedou k udržení dlouhodobých obchodních vztahů, vytváří pověst firmy, loajalitu stávajících zákazníků a vedou k doporučením zákazníkům novým.

Cíl kurzu:

Délka školení: 2 dny

Termíny školení:

Cena školení: 9 000 Kč vč. DPH / os. / 2 dny, kapacita je max. 12 osob

Cílová skupina: vedoucí prodejů, prodejci automobilů, vedoucí servisů

Místo konání: Oáza – Říčany u Prahy (možnost ubytování), nebo dle dohody (při účasti vyšší než 3 osoby z jedné společnosti bude termín a místo konání dohodnuto individuálně).

Na termíny školení se přihlašujte pomocí kontaktního formuláře, případně emailem na adresu coachpage@email.cz.

Jana Klementová – lektor, psycholog, kouč